Sunday, August 8, 2010

.design #7. (Free Raya E-Card For You!!)

Orait, 2 hari lagi nak puasa kan. Tapi korang semua sibuk2 nak raya cam aku jugak. Haha. So, aku dgn bermurah hati, nak designkan korang E-Card Raya secara PERCUMA!! Tapi ade syarat..xkan la xde kan..Syarat2 :

1. Jadi Follower Blog Ini(untuk blogger).
2. Limited to 15 PEOPLE only ye. Sape cepat dia dapat.(kalau tetiba aku baik, mungkin up skit la)
3. Oh, mesti ade blog ok! Kalau ade la, kalau xde, ade Facebook pon boleh.
4. Sila nyatakan :
a) Colour Theme
b) Style (Classic, Modern, Vintage, etc)
c) Kalau nak letak gamba korang, sila bagi gamba anda ke email aku :
silver_raden@yahoo.com
d) Kalau ade ayat2, pantun, syair ke ape yang nk masukkan, tolong sertakan skali ye.
5. Lepas siap, post dalam blog korang/photo album(for FB user) dan letak signature aku di bawah(aku akan bagi)
6. So, sape cepat dia dapat!! Aku juz nak penuhkan portfolio aku je, that's why it's FREE!!
7. Xleh demand2 sangat, FREE kot..haha..=p

0 rekaan :